Polityka prywatności Philipiak Home
Data wejścia w życie: 10-06-2023
Zaktualizowano: 30-05-2025
TF Philipiak Milano Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strażackiej 63/65 w Warszawie (04-462) Polska, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego; numer KRS: 0001024310; akta rejestrowe prowadzone przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 952 223 86 79 TF Philipiak Milano Sp. z o.o. i spółki zależne zobowiązują się do ochrony Państwa prywatności. Niniejsza Polityka prywatności („Polityka”) opisuje nasze praktyki w związku z ochroną prywatności danych osobowych, które przetwarzamy poprzez indywidualne korzystanie przez Państwa z następujących usług, produktów i powiązanych aplikacji mobilnych (zwanych łącznie „Produktami”):
Cookover – Aplikacja mobilna
Zanim skorzystają Państwo z naszych Produktów, prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszą Polityką i zrozumienie naszych celów i praktyk w zakresie gromadzenia, przetwarzania Państwa Danych Osobowych, w tym sposobu, w jaki wykorzystujemy, przechowujemy, udostępniamy i przekazujemy Dane Osobowe. W Polityce znajdą Państwo również sposoby realizacji swoich praw do dostępu, aktualizacji, usuwania lub ochrony Państwa Danych Osobowych.
Gdy zaakceptują Państwo niniejszą Politykę podczas rejestracji z podaniem swoich danych osobowych lub gdy zaczną Państwo korzystać z naszych Produktów i nie zgłoszą wyraźnego sprzeciwu wobec treści niniejszej Polityki, uznamy, że w pełni rozumieją Państwo i zgadzają się z niniejszą Polityką. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej Polityki, prosimy o kontakt z nami poprzez: tel. +48 22 47 94 550 ; e-mail: contact@philipiak.com
Definicja
W niniejszej Polityce Dane Osobowe oznaczają informacje generowane, gromadzone, zapisywane i/lub przechowywane, elektronicznie lub w inny sposób, które mogą być wykorzystane do zidentyfikowania osoby lub odzwierciedlenia aktywności osoby, albo na podstawie samych tych informacji, albo na podstawie tych informacji i innych informacji, do których mamy dostęp na temat tej osoby.
Wrażliwe Dane Osobowe obejmują osobiste dane biometryczne, zapisy i treści komunikacyjne, informacje o stanie zdrowia, informacje o transakcjach oraz dokładne informacje o lokalizacji. Jeżeli zbieramy od Państwa Wrażliwe Dane Osobowe, przed zebraniem Wrażliwych Danych Osobowych wygenerujemy wyraźne powiadomienie o konieczności uzyskania Państwa zgody.
Smart Devices oznacza urządzenia produkowane lub wytwarzane przez producentów sprzętu, z interfejsem człowiek-maszyna i możliwością przesyłania danych, które łączą się bezprzewodowo z siecią, w tym: inteligentne urządzenia domowe, inteligentne urządzenia do oczyszczania powietrza itp.
Apps oznacza te aplikacje mobilne opracowane na zlecenie TF Philipiak, które zapewniają użytkownikom końcowym zdalną kontrolę nad inteligentnymi urządzeniami oraz możliwość połączenia z Platformą IoT dostawcy.
Jakie dane osobowe gromadzimy
W celu świadczenia usług na Państwa rzecz, poprosimy Państwa o podanie niezbędnych Danych Osobowych, które są wymagane do świadczenia tych usług. Jeżeli nie podadzą Państwo swoich Danych osobowych, możemy nie być w stanie dostarczyć Państwu naszych produktów lub usług.
- Informacje, które dobrowolnie nam Państwo przekazują
Dane dotyczące zarejestrowanego konta: Kiedy rejestrują Państwo u nas konto, możemy gromadzić Państwa imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, takie jak adres e-mail, numer telefonu, nazwa użytkownika i dane do logowania. Podczas Państwa interakcji z naszymi Produktami, możemy dodatkowo gromadzić na Państwa koncie Państwa pseudonim, zdjęcie profilowe, kod kraju, preferencje językowe lub informacje o strefie czasowej.
Jeżeli zezwolą Państwo na logowanie do Produktów za pomocą konta osoby trzeciej, otrzymamy od takiej osoby trzeciej informacje o Państwa koncie (takie jak portret, pseudonim, region, płeć itp.), które mogą być związane z Państwa kontem Cookover w celu szybkiego logowania. Przy przetwarzaniu Państwa Danych osobowych zapewnimy zgodność z obowiązującymi przepisami i regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych, jak również z umowami, politykami lub dokumentami uzgodnionymi z taką osobą trzecią w zakresie udostępniania danych osobowych.
Informacje zwrotne: W przypadku korzystania z funkcji opinii i sugestii w naszych Produktach, będziemy gromadzić Państwa adres e-mail, numer telefonu komórkowego oraz treść opinii, aby móc terminowo rozwiązywać Państwa problemy i usuwać awarie urządzeń.
Informacje na podstawie funkcji dodatkowych:
W celu zaoferowania Państwu wygodniejszych i wyższej jakości Usług ze zoptymalizowanym doświadczeniem użytkownika, możemy zbierać i wykorzystywać pewne informacje, jeżeli wyrażą Państwo zgodę na korzystanie z dodatkowych funkcji w Aplikacji. Należy pamiętać, że jeżeli nie podadzą Państwo takich informacji, będą Państwo mogli nadal korzystać z podstawowych usług Aplikacji i podłączonych do niej Inteligentnych Urządzeń, ale pewne funkcje oparte na dodatkowych funkcjach mogą nie być dostępne.
Dodatkowe funkcje mogą obejmować:
1) Funkcje dodatkowe na podstawie informacji o lokalizacji:
Gdy włączą Państwo funkcje oparte na lokalizacji poprzez ustawienia uprawnień w Państwa urządzeniu mobilnym, będziemy zbierać i przetwarzać Państwa informacje o lokalizacji, aby umożliwić takie funkcje, jak parowanie z Państwa inteligentnymi urządzeniami. Ponadto możemy zbierać informacje o Państwa:
- a) dokładnej lokalizacji w czasie rzeczywistym, na przykład gdy zdecydują się Państwo na korzystanie ze scenariuszy automatyzacji w celu sterowania Państwa Inteligentnymi Urządzeniami, lub
- b) nieprecyzyjnej geolokalizacji, gdy będą Państwo korzystać z niektórych Inteligentnych Urządzeń lub Usług, takich jak usługi urządzeń czyszczących (odkurzaczy) i usługi stacji pogodowych.
Na podstawie Państwa zgody, gdy włączą Państwo funkcję geofence, informacje o Państwa lokalizacji będą generowane i udostępniane usługom Google Maps. Należy pamiętać, że Google stosuje odpowiednie środki ochrony danych, których szczegóły mogą Państwo znaleźć w Warunkach przetwarzania danych i bezpieczeństwa Google.
Mogą Państwo wyłączyć zbieranie i wykorzystywanie Państwa informacji o lokalizacji poprzez zmianę ustawień Państwa urządzenia mobilnego, po czym przestaniemy zbierać i wykorzystywać Państwa informacje o lokalizacji.
2) Usługi dodatkowe zależne od aparatu telefonicznego:
Mogą Państwo wykorzystać kamerę do skanowania kodów, włączając zezwolenie na korzystanie z kamery do parowania z urządzeniem inteligentnym, nagrywania wideo itp. Proszę pamiętać, że nawet jeśli zgodzili się Państwo na włączenie pozwolenia na korzystanie z kamer, będziemy uzyskiwać informacje tylko wtedy, gdy będą Państwo aktywnie korzystać z kamery do skanowania kodów, nagrywania wideo itp.
Mogą Państwo w każdym momencie zrezygnować z pozwolenia na korzystanie z kamery.
3) Dodatkowe usługi dostępu do zdjęć/filmów i ich przesyłania w oparciu o albumy fotograficzne (biblioteka zdjęć/filmów):
Za pomocą tej funkcji mogą Państwo przesłać swoje zdjęcia/obrazy/filmy po włączeniu pozwolenia na korzystanie z albumu fotograficznego, aby realizować takie funkcje jak zmiana awatara, zgłaszanie problemów z użytkowaniem urządzenia poprzez dostarczenie dowodów w postaci zdjęć itp. Gdy korzystają Państwo ze zdjęć i innych funkcji, nie rozpoznajemy tych informacji; ale gdy zgłoszą Państwo problem z użytkowaniem urządzenia, możemy wykorzystać przesłane zdjęcia/obrazy, aby zlokalizować Państwa problem.
Mogą Państwo w każdym momencie zrezygnować z uprawnienia do korzystania z albumu fotograficznego.
4) Usługi dodatkowe związane z obsługą mikrofonu:
Po włączeniu zezwolenia na korzystanie z mikrofonu, mogą Państwo używać mikrofonu do wysyłania informacji głosowych, takich jak nagrywanie filmów, budzenie asystenta głosowego itp. W przypadku tych funkcji będziemy zbierać informacje głosowe, aby rozpoznać Państwa polecenie. Proszę pamiętać, że nawet jeśli zgodzili się Państwo na włączenie zezwolenia na korzystanie z mikrofonu, będziemy uzyskiwać informacje głosowe za pośrednictwem mikrofonu tylko wtedy, gdy dobrowolnie aktywują Państwo mikrofon w Aplikacji.
Mogą Państwo w każdym momencie zrezygnować z pozwolenia na używanie mikrofonu.
5) Usługi dodatkowe oparte na zezwoleniu na przechowywanie danych (Android):
Celem jest zapewnienie stabilnego działania aplikacji poprzez wykorzystanie pozwolenia na zapisywanie danych. Po udzieleniu lub wskazaniu przez Państwa zgody na odczyt/zapis pamięci urządzenia mobilnego, będziemy uzyskiwać dostęp do zdjęć, plików, informacji z rejestru zderzeń i innych niezbędnych informacji z pamięci urządzenia mobilnego w celu zapewnienia Państwu funkcjonalności, takich jak publikacje informacyjne, lub zapisywać lokalnie informacje z rejestru zderzeń.
Mogą Państwo w kązdym momencie zrezygnować z zezwolenia na przechowywanie danych.
6) Usługi dodatkowe na podstawie zgody na zgłoszenie:
Powodem, dla którego prosimy Państwa o zgodę, jest wysyłanie Państwu powiadomień dotyczących korzystania z inteligentnych urządzeń lub usług, zwłaszcza jeśli wykupili Państwo usługi bezpieczeństwa i potrzebują Państwo alertu lub wiadomości, aby mogli Państwo poznać status urządzenia w czasie rzeczywistym.
Mogą Państwo w każdej chwili zrezygnować z korzystania z powiadomień aplikacji.
7) Usługi dodatkowe na podstawie zezwolenia Alert Window:
Mogą Państwo zdecydować się na powiązanie kamery w aplikacji i wymagać, aby aplikacja wyświetlała obraz z kamery w czasie rzeczywistym w osobnym oknie.
Mogą Państwo w kązdym momencie zrezygnować z używania informacji o oknach alarmowych.
8) Usługi dodatkowe na podstawie zezwolenia Bluetooth:
Po włączeniu uprawnień można włączyć funkcje Bluetooth, w tym sterowanie urządzeniami Smart Devices, uzyskiwanie statusu, odkrywanie i konfigurowanie urządzeń Smart Devices. W ramach tych funkcji będziemy komunikować się z urządzeniami Smart Devices poprzez Bluetooth. Proszę pamiętać, że nawet jeżeli zgodzili się Państwo na włączenie pozwolenia na Bluetooth, będziemy używać Bluetooth do komunikacji tylko w tych scenariuszach: wyświetlanie statusu urządzenia na stronie głównej i panelu Smart Device; wykonywanie kontroli urządzenia na stronie głównej i panelu Smart Device; odkrywanie Smart Devices na stronie głównej i stronie dodaj urządzenie, sieć dystrybucji Smart Device.
Mogą Państwo w każdym momencie zrezygnować z używania Bluetooth.
9) Dodatkowe usługi na podstawie pozwolenia HomeKit (iOS):
Po włączeniu uprawnień HomeKit można włączyć powiązane funkcje, w tym wyszukiwanie inteligentnych urządzeń, umożliwienie konfiguracji sieci inteligentnych urządzeń, sterowanie inteligentnymi urządzeniami i sprawdzanie stanu urządzeń. Wśród tych funkcji, będziemy przetwarzać dane za pomocą aplikacji „Cookover” dołączonej do systemu iOS poprzez HomeKit. Proszę pamiętać, że nawet jeżeli zgodzili się Państwo na włączenie uprawnienia HomeKit, będziemy z niego korzystać tylko w tych scenariuszach: na stronie głównej, w celu wyszukiwania urządzeń HomeKit, konfiguracji sieci urządzeń HomeKit; w „Ustawieniach – HomeKit” w celu wyszukania urządzeń HomeKit, konfiguracji sieci urządzeń HomeKit.
Mogą Państwo w każdym momencie zrezygnować z używania zezwolenia HomeKit poprzez.
Należy pamiętać, że jeśli włączą Państwo jakiekolwiek zezwolenie, upoważniają nas Państwo do gromadzenia i wykorzystywania odpowiednich danych osobowych w celu świadczenia Państwu odpowiednich Usług. Gdy wyłączą Państwo jakiekolwiek zezwolenie, uznamy to za anulowanie upoważnienia i nie będziemy już dłużej gromadzić Danych osobowych na podstawie odpowiednich zezwoleń, a powiązane funkcje mogą zostać zakończone. Jednakże Państwa decyzja o wyłączeniu zezwolenia nie będzie miała wpływu na wcześniejsze gromadzenie i wykorzystywanie informacji na podstawie Państwa zezwolenia.
2.Informacje, które zbieramy automatycznie
Informacje o urządzeniach mobilnych: Gdy korzystają Państwo z naszych Usług, w celu zapewnienia i utrzymania normalnego działania naszych Usług, ulepszenia i optymalizacji naszych Usług, a także w celu ochrony bezpieczeństwa Państwa konta, automatycznie zbieramy informacje o urządzeniu mobilnym, takie jak numer modelu urządzenia mobilnego, adres IP, informacje o połączeniu bezprzewodowym, typ i wersja systemu operacyjnego, numer wersji aplikacji, identyfikator powiadomienia push, pliki dziennika i informacje o sieci komórkowej. W międzyczasie zbieramy numer wersji Państwa oprogramowania. W celu zapewnienia bezpieczeństwa środowiska operacyjnego lub świadczenia usług, będziemy zbierać informacje o zainstalowanych aplikacjach mobilnych i innym oprogramowaniu, z którego Państwo korzystają.
Dane użytkowe: Podczas Państwa interakcji z naszymi Usługami, automatycznie zbieramy dane użytkowe dotyczące wizyt, kliknięć, pobrań, wysłanych/odebranych wiadomości oraz innych sposobów korzystania z naszych stron internetowych i Usług.
Informacje z dziennika: Podczas korzystania przez Państwa z Aplikacji, w celu poprawy komfortu użytkowania, może zostać przesłany dziennik systemowy i dziennik wyjątków, zawierający Państwa adres IP, ustawienia preferencji językowych, wersję systemu operacyjnego, datę lub godzinę dostępu, abyśmy mogli łatwiej i dokładniej zidentyfikować problemy i pomóc Państwu w ich rozwiązaniu w odpowiednim czasie.
Należy pamiętać, że nie możemy zidentyfikować konkretnej osoby na podstawie samych informacji o urządzeniu lub informacji z dziennika. Jeżeli jednak tego typu informacje nieosobowe w połączeniu z innymi informacjami mogą być wykorzystane do identyfikacji konkretnej osoby, takie informacje będą traktowane jako Dane osobowe. O ile nie uzyskaliśmy Państwa zgody lub o ile nie jest to inaczej przewidziane przez ustawy i przepisy o ochronie danych osobowych, będziemy agregować lub usuwać takie informacje.
- Inteligentne urządzenia – Informacje powiązane:
Podstawowe informacje o Inteligentnych Urządzeniach: Kiedy podłączają Państwo swoje Inteligentne Urządzenia do Usług, możemy zbierać podstawowe informacje o Państwa Inteligentnych Urządzeniach, takie jak nazwa urządzenia, ID urządzenia, status online, czas aktywacji, wersja firmware’u i informacje o aktualizacji.
Informacje zbierane podczas procesu łączenia się z urządzeniem: W zależności od rodzaju urządzenia, z którym trzeba się połączyć, zbierane są podstawowe informacje: Informacje o Wi-Fi, adres MAC urządzenia itp.
Informacje zgłaszane przez Inteligentne Urządzenia: W zależności od różnych Inteligentnych Urządzeń, które zdecydują się Państwo połączyć z naszymi Produktami lub Usługami, możemy zbierać różne informacje zgłaszane przez Państwa Inteligentne Urządzenia np. Proszę podać informacje dotyczące raportu urządzenia inteligentnego.
Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Cele, dla których możemy przetwarzać informacje o Państwu, są następujące:
Zapewnienie Państwu naszych usług: Przetwarzamy dane dotyczące Państwa konta, informacje o urządzeniu mobilnym, dane dotyczące użytkowania, informacje o lokalizacji oraz informacje związane z urządzeniem, aby świadczyć Państwu zamówione przez Państwa Usługi. Podstawą prawną tego przetwarzania jest wykonanie naszej umowy z Państwem zgodnie z umową użytkownika i obowiązującym prawem.
Ulepszanie naszych usług: Przetwarzamy informacje o Państwa urządzeniu mobilnym, dane dotyczące użytkowania, informacje o lokalizacji oraz informacje związane z urządzeniami inteligentnymi, aby zapewnić funkcje i bezpieczeństwo usług, rozwijać i ulepszać usługi, analizować efektywność naszych działań oraz zapobiegać i śledzić oszustwa lub niewłaściwe użytkowanie. Podstawą prawną tego przetwarzania jest wykonanie naszej umowy z Państwem zgodnie z naszą umową użytkownika i obowiązującym prawem.
Komunikacja niemarketingowa: Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu wysyłania Państwu ważnych informacji dotyczących usług, zmian w naszych warunkach, zasadach i polityce i/lub innych informacji administracyjnych. Jednocześnie będziemy przesyłać Państwu powiadomienia związane z zakupionymi przez Państwa usługami, takimi jak usługi bezpieczeństwa. Aby zarządzać tymi powiadomieniami, mogą Państwo zaznaczyć opcję „Powiadomienia z aplikacji” w aplikacji („Ja &rt; Centrum wiadomości &rt; Ustawienia &rt; Ustawienia powiadomień”). Gdy zdecydują się Państwo nie włączać funkcji powiadomień, nie będziemy już przetwarzać Państwa danych w tym celu. Podstawą prawną tego przetwarzania jest wykonanie naszej umowy z Państwem zgodnie z naszą umową użytkownika i obowiązującym prawem. Podstawą prawną tego przetwarzania może być również nasz obowiązek prawny.
Analiza danych: W celu analizy wykorzystania dostarczanych przez nas produktów i poprawy Państwa doświadczenia w korzystaniu z nich, będziemy analizować dostarczone nam dane,
- a) musimy sprawdzić Państwa problemy, gdy napotkają Państwo jakiekolwiek usterki podczas korzystania z produktu, w takich okolicznościach nie mogą Państwo zrezygnować, ponieważ jest to wysoce związane z Państwa funkcjonalnością i jakością korzystania z naszego produktu i usług, oraz b) analizować dane dotyczące sposobu korzystania z produktu lub w określonych scenariuszach, aby mogli Państwo lepiej korzystać z wygody oferowanej przez nasze Usługi, w takich okolicznościach, jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na analizę Państwa danych, mogą Państwo wejść do ustawień prywatności w aplikacji („Ja &rt; Ustawienia &rt; Ustawienia prywatności &rt; Analiza danych”), aby zrezygnować z tego wyboru. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest Państwa zgoda.
Komunikacja marketingowa i personalizacja: Możemy przetwarzać Państwa dane dotyczące konta, dane dotyczące użytkowania, informacje o urządzeniu w celu spersonalizowania projektu produktu i zapewnienia Państwu usług dostosowanych do Państwa potrzeb, takich jak polecanie i wyświetlanie informacji i reklam dotyczących produktów dostosowanych do Państwa potrzeb, a także w celu zaproszenia Państwa do udziału w ankietach dotyczących korzystania przez Państwa z usług. Jeżeli nie zezwalają nam Państwo na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celu personalizacji, mogą Państwo z tego zrezygnować po wejściu do Aplikacji lub zmieniając swoje preferencje w „Ustawieniach prywatności” („Ja&rt; Ustawienia &rt; Ustawienia prywatności &rt; Personalizacja”) w Aplikacji. Podstawą prawną tego przetwarzania jest Państwa zgoda.
Zgodność z prawem. Ujawniamy informacje, jeżeli jesteśmy do tego prawnie zobowiązani lub jeżeli w dobrej wierze uważamy, że takie wykorzystanie jest w uzasadniony sposób niezbędne do: przestrzegania obowiązku prawnego, procesu lub prośby; egzekwowania postanowień Umowy z Użytkownikiem oraz innych umów, zasad i standardów, w tym prowadzenie dochodzeń w sprawie ich potencjalnego naruszenia; ochrony praw, własności lub bezpieczeństwa nas, naszych użytkowników, osób trzecich, zgodnie z wymogami lub pozwoleniem prawnym; lub wykrywaniem, zapobieganiem lub inne rozwiązywanie problemów związanych z bezpieczeństwem, oszustwami lub kwestiami technicznymi.
W przypadku zmiany celów przetwarzania Państwa danych osobowych, poinformujemy Państwa o takiej zmianie za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub widocznej informacji na naszej stronie internetowej o takich zmianach celów oraz o możliwościach wyboru, jakie mogą Państwo mieć w odniesieniu do swoich Danych osobowych.
Komu udostępniamy dane osobowe?
W TF Philipiak Milano Sp. z o.o. udostępniamy Dane Osobowe tylko w sposób, o którym Państwa poinformujemy. Możemy udostępniać Państwa Dane Osobowe następującym odbiorcom:
- Naszym zewnętrznym dostawcom usług, którzy wykonują dla nas określone funkcje związane z działalnością gospodarczą, takie jak hosting strony internetowej, analiza danych, przetwarzanie płatności i kart kredytowych, zapewnienie infrastruktury, usługi informatyczne, usługi wsparcia klienta, usługi dostarczania poczty elektronicznej oraz inne podobne usługi, aby umożliwić im świadczenie usług na naszą rzecz.
- Naszym klientom i innym partnerom biznesowym, którzy dostarczają Państwu, bezpośrednio lub pośrednio, Państwa inteligentne urządzenia i/lub sieci i systemy, za pośrednictwem których uzyskują Państwo dostęp do naszych stron internetowych i usług oraz korzystają z nich.
Podmiotom zależnym lub stowarzyszonym w ramach naszej korporacji w celu prowadzenia regularnej działalności gospodarczej w oparciu o nasze instrukcje i zgodnie z obowiązującym prawem, niniejszą Polityką oraz innymi odpowiednimi środkami zachowania poufności i bezpieczeństwa.
- Podmiotowi powiązanemu lub innej stronie trzeciej w przypadku reorganizacji, fuzji, sprzedaży, joint venture, cesji, transferu lub innej dyspozycji całości lub części działalności, aktywów lub akcji Firmy (w tym między innymi w związku z postępowaniem upadłościowym lub podobnym). W takim przypadku zostaną Państwo powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub widocznej informacji na naszej stronie internetowej o zmianie właściciela oraz o możliwościach wyboru, jakie mogą Państwo mieć w odniesieniu do swoich Danych osobowych.
W dobrej wierze uważamy, że dostęp do informacji lub ich wykorzystanie, zachowanie lub ujawnienie jest w uzasadniony sposób konieczne lub właściwe, aby:
- a) Przestrzegać obowiązującego prawa, przepisów, procedur prawnych;
- b) Egzekwowanie postanowień Umowy Użytkownika oraz innych umów, zasad i standardów, w tym badanie wszelkich potencjalnych naruszeń tych postanowień;
- c) Ochrony naszych działań i systemów biznesowych;
- d) ochrony praw, własności lub bezpieczeństwa nas, naszych użytkowników lub osób trzecich, zgodnie z wymogami lub pozwoleniem prawnym;
- e) Przeprowadzanie zarządzania ryzykiem, screeningu i kontroli pod kątem działań bezprawnych, oszukańczych, zwodniczych lub złośliwych.
Z wyjątkiem osób trzecich wymienionych powyżej, firma ujawnia Państwa Dane Osobowe innym osobom trzecim wyłącznie za Państwa zgodą.
Międzynarodowy transfer zgromadzonych informacji
TF Philipiak będzie przestrzegać obowiązujących wymogów dotyczących lokalizacji danych w odpowiednich jurysdykcjach w odniesieniu do przechowywania danych. Aby ułatwić naszą działalność, możemy przekazywać, przechowywać i przetwarzać Państwa dane osobowe w jurysdykcjach innych niż Państwa miejsce zamieszkania. Prawo w tych krajach może różnić się od prawa obowiązującego w Państwa kraju zamieszkania. W takim przypadku zapewnimy odpowiedni poziom ochrony tych informacji, stosując jedno lub więcej z następujących podejść:
Umowa na podstawie zatwierdzonych standardowych klauzul umownych UE zgodnie z GDPR Art. 46.
Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać więcej szczegółów na temat stosowanych przez nas zabezpieczeń, mogą Państwo skontaktować się z nami bezpośrednio w sposób opisany w niniejszej Polityce Prywatności.
Szanujemy Państwa prawa i kontrolę nad Państwa danymi osobowymi w przypadku pytań mogą Państwo skontaktować sie z nami: tel. +48 22 47 94 550 ; e-mail: contact@philipiak.com
Jeżeli zdecydują się Państwo wysłać do nas e-mail, w treści prosimy zaznaczyć, jakie informacje chcieliby Państwo zmienić, czy chcieliby Państwo, aby Państwa Dane Osobowe zostały usunięte z naszej bazy danych lub w inny sposób poinformować nas o zmianach, jakie chcieliby Państwo wprowadzić w zakresie wykorzystywania przez nas Państwa Danych Osobowych. Proszę pamiętać, że ze względów bezpieczeństwa możemy poprosić Państwa o weryfikację tożsamości przed podjęciem dalszych działań w związku z Państwa żądaniem.
Możecie państwo:
Zażądać dostępu do danych osobowych, które przetwarzamy na Państwa temat: „Moje ustawienia – Ustawienia prywatności – Eksport danych osobowych”;
Zażądać od nas poprawienia niedokładnych lub niekompletnych danych osobowych dotyczących Państwa:
1) Zmienić numer konta (adres e-mail lub numer telefonu): “Ja – Ustawienia – Konto I Bezpieczeństwo”
2) Modyfikacja pseudonimu i/lub strefy czasowej: „Ja-Informacje osobiste”;
3) Zażądać usunięcia danych osobowych dotyczących Państwa: :Ja-Ustawienia-Konto i bezpieczeństwo”, po potwierdzeniu usunięcia konta, Państwa dane osobowe zostaną odpowiednio usunięte.
4) Zażądać ograniczenia, czasowego lub stałego, przetwarzania przez nas niektórych lub wszystkich Państwa danych osobowych: Proszę przesłać swoje żądanie poprzez “Ja-FAQ i opinie” lub przesłać żądanie pocztą elektroniczną na adres contact@philipiak.com.
5) Zażądać przekazania danych osobowych Państwu lub stronie trzeciej, jeżeli przetwarzamy dane na podstawie Państwa zgody lub umowy z Państwem i jeżeli nasze przetwarzanie jest zautomatyzowane: Proszę przesłać swoje żądanie poprzez “Ja-FAQ i opinie” lub przesłać żądanie pocztą elektroniczną na adres contact@philipiak.com.
6) Wycofać się lub sprzeciwić się wykorzystywaniu przez nas Państwa Danych Osobowych w przypadku, gdy wykorzystujemy je na podstawie Państwa zgody lub naszych uzasadnionych interesów.
Będziemy realizować Państwa prawo do wycofania zgody w następujący sposób:
1) W przypadku uprawnień do prywatności uzyskanych poprzez ustawienia systemowe urządzenia, można wycofać swoją zgodę poprzez zmianę uprawnień urządzenia, w tym lokalizacji, kamery, mikrofonu, ustawień Bluetooth, ustawień powiadomień i innych powiązanych funkcji;
2) Mogą Państwo zrezygnować z komunikacji niemarketingowej poprzez „Ja &rt; Centrum wiadomości &rt; Ustawienia powiadomień”, aby zarządzać swoim wyborem;
3) Mogą Państwo zrezygnować z funkcji analizy danych poprzez „Ja &rt; Ustawienia &rt; Ustawienia prywatności”;
4) Mogą Państwo zrezygnować z funkcji personalizacji poprzez „Ja &rt; Ustawienia &rt; Ustawienia prywatności &rt; Personalizacja”;
5) Mogą Państwo usunąć urządzenie z aplikacji, a informacje związane z urządzeniem nie będą gromadzone;
6) Jeśli wcześniej zgodzili się Państwo na powiązanie konta App z usługą osoby trzeciej, prosimy o odblokowanie go na platformie osoby trzeciej.
W przypadku wycofania przez Państwa zgody lub upoważnienia, możemy nie być w stanie kontynuować dostarczania Państwu odpowiednich produktów lub usług. Jednakże wycofanie przez Państwa zgody lub upoważnienia nie będzie miało wpływu na przetwarzanie danych osobowych na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem.
Usunięcie konta:
Funkcję usuwania konta można znaleźć poprzez „Ja &rt; Ustawienia &rt; Konto i bezpieczeństwo &rt; Usuń konto”
Środki bezpieczeństwa:
Stosujemy komercyjnie uzasadnione, administracyjne i techniczne zabezpieczenia w celu zachowania integralności i bezpieczeństwa Państwa Danych osobowych. TF Philipiak stosuje różne strategie bezpieczeństwa, aby skutecznie zapewnić bezpieczeństwo danych użytkownika i urządzenia.
Jeśli mają Państwo powody, by sądzić, że Państwa kontakt z nami nie jest bezpieczny (np. jeśli uważają Państwo, że bezpieczeństwo Państwa konta zostało naruszone), mogą Państwo niezwłocznie powiadomić nas o tym problemie, wysyłając e-mail na adres contact@phlipiak.com.
Przechowywanie danych:
Przetwarzamy Państwa Dane Osobowe przez minimalny okres niezbędny do celów określonych w niniejszej Polityce, chyba że istnieje szczególny wymóg prawny, abyśmy przechowywali dane przez dłuższy okres. Określamy odpowiedni okres przechowywania w oparciu o ilość, charakter i wrażliwość Państwa Danych osobowych, a po zakończeniu okresu przechowywania trwale usuwamy Państwa Dane osobowe.
Dane osobowe nie będą dłużej przechowywane, gdy zażądają Państwo usunięcia swoich danych osobowych.
Jeżeli z przyczyn technicznych nie będziemy mogli tego zrobić, zapewnimy, że zostaną podjęte odpowiednie środki, aby zapobiec dalszemu wykorzystywaniu Państwa Danych Osobowych.
Prywatność osób nieletnich:
Ochrona prywatności osób nieletnich jest dla nas szczególnie ważna. Usługi nie są skierowane do osób poniżej trzynastego (13) roku życia (lub innego wieku określonego przez prawo obowiązujące w Państwa kraju/regionie zamieszkania) i prosimy, aby osoby te nie przekazywały nam żadnych Danych osobowych. Nie zbieramy świadomie Danych osobowych od osób nieletnich, chyba że wcześniej uzyskamy zgodę od jego rodzica lub opiekuna prawnego. Jeżeli dowiemy się, że zgromadziliśmy Dane osobowe dziecka bez zgody jego rodzica lub opiekuna prawnego, podejmiemy kroki w celu usunięcia tych informacji.
Zmiany w niniejszej Polityce Prywatności:
Możemy aktualizować niniejszą Politykę Prywatności w celu odzwierciedlenia zmian w naszych praktykach informacyjnych. W przypadku wprowadzenia istotnych zmian, przed wejściem w życie zmiany powiadomimy Państwa za pomocą poczty elektronicznej (wysłanej na adres e-mail podany na Państwa koncie) lub za pomocą powiadomienia w aplikacji mobilnej. Zachęcamy do okresowego przeglądania tej strony w celu uzyskania najnowszych informacji na temat naszych praktyk w zakresie ochrony prywatności.
Kontakt z nami:
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące naszych praktyk lub niniejszej Polityki Prywatności, prosimy o kontakt z nami w następujący sposób:
TF Philipiak Milano Sp. z o.o., Strażacka 63/65, 04-462 Warszawa, Polska
Email: contact@philipiak.com