POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady konkursu pod nazwą: „Healthy Day” (dalej jako: konkurs).
- Organizatorem konkursu jest TF Philipiak Milano spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (04-462) przy ul. Strażackiej 63/65, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001024310, której akta rejestrowe prowadzone są przez Sąd Rejonowy dla miasta st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS; REGON: 524690832 ; NIP: 952-223-86-79. Kontakt z Organizatorem jest możliwy również pod numerem Biura Obsługi Klienta +48 22 494 52 86 oraz za pośrednictwem poczty e-mail:kontakt@philipiak.pl (dalej jako: organizator).
- Fundatorem nagród jest organizator.
- Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Konkurs będzie trwał w dniu 05 kwietnia 2025 r. w trakcie wydarzenia Healthy Day we Wrocławiu.
- W konkursie mogą uczestniczyć osoby fizyczne, które spełniają łącznie następujące warunki:
a) ukończyły 18 lat oraz posiadają pełną zdolność do czynności prawnych na gruncie przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) są konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego; - W konkursie nie mogą̨̨ brać udziału pracownicy oraz współpracownicy organizatora oraz ich małżonkowie i najbliższa rodzina (zstępni, wstępni i ich dzieci oraz powinowaci w linii bocznej do drugiego stopnia).
- Organizator informuje, że konkurs nie jest loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną lub inną grą, której wynik zależy w szczególności od przypadku, o których mowa w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 09, poz. 1540).
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawować będzie trzyosobowa komisja, w skład której wejdą trzej przedstawiciele organizatora.
ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
- Aby wziąć udział w konkursie i stać się uczestnikiem, uprawniona osoba powinna spełnić łącznie poniższe warunki:
a) zapoznać się i zaakceptować niniejszy regulamin,
b) posiadać stałe miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) podać adres e-mail i numer telefonu kontaktowego oraz udzielić za pośrednictwem formularza konkursowego stosownych zgód w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia konkursu i rozdania nagród, w tym wskazanych tam zgód pozwalających na wykorzystanie danych dla celów marketingowych. - Udział w konkursie jest całkowicie dobrowolny.
- Uczestnicy mogą̨̨ dokonać akceptacji regulaminu oraz przesyłać zgłoszenia konkursowe zawierające wykonanie zadania konkursowego wyłącznie za pomocą strony internetowej – formularza dostępnego za pośrednictwem linka powiązanego z kodem QR widocznym na stoisku organizatora w całym okresie trwania konkursu. Dokonując zgłoszenia, uczestnik powinien: wykonać zadanie konkursowe, tj. za pomocą formularza przesłać krótką wypowiedź (maks 5 zdań), w której opisze: Dlaczego Cookover pomaga w gotowaniu? (Przykładowo: jakie cechy robota gotującego Cookover, zdaniem uczestnika, są najważniejsze oraz dlaczego uczestnik chciałyby posiadać robota gotującego Cookover?)
- Każdy uczestnik może dokonać jednego zgłoszenia w czasie trwania konkursu. Organizator zastrzega, że jeden uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę.
- Realizacja zadania konkursowego nie może zawierać treści uznanych za obraźliwe, ani też niecenzuralnych, tj. budzących zastrzeżenia obyczajowe i moralne. Zadanie konkursowe musi być wyrazem osobistej twórczości uczestnika i nie może naruszać praw osób trzecich i powszechnie obowiązującego prawa. Jeżeli zadanie konkursowe będzie naruszać prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie lub prawa do znaków towarowych, logo, wzorów przemysłowych i innych oznaczeń stanowiących własność intelektualną, będzie niestosowna, obraźliwa, wulgarna lub będzie w inny sposób naruszać dobre obyczaje, uczucia religijne, ukazywać treści powszechnie uznane za naganne, niedopuszczalne, a także jeżeli będzie zawierać treści reklamujące konkurentów organizatora lub produkty konkurentów organizatora, organizator zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia takiego zadania – nawet w przypadku zgłoszenia go w sposób określony w regulaminie.
- Po zakończeniu okresu trwania konkursu, komisja dokona wyboru jednego zwycięskiego zgłoszenia konkursowego w oparciu o kryteria atrakcyjności, humoru, oryginalności oraz kreatywności.
- Podczas trwania konkursu, organizator będzie czuwał nad poprawnym jego przebiegiem, dokonując sprawdzenia zadań konkursowych w zakresie ich zgodności z regulaminem.
- Jeśli zwycięzca konkursu nie będzie spełniał warunków regulaminu lub zostanie wykluczony, to nie uzyska prawa do nagrody, a nagroda zostanie przekazana uczestnikowi wybranemu w następnej kolejności.
- Wykluczenie uczestnika z konkursu może nastąpić w przypadku:
a) podania nieprawdziwych danych,
b) niespełnienia przez uczestnika wymogów określonych w pkt. 7 POSTANOWIEŃ OGÓLNYCH,
c) w którym, oświadczenia dotyczące autorskiego charakteru zadania konkursowego okażą się nieprawdziwe,
d) w którym, udzielone przez uczestnika zgody zostaną przez uczestnika cofnięte lub uczestnik odmówi ich potwierdzenia w formie pisemnej,
e) gdy treść zadania konkursowego będzie naruszać prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie lub prawa do znaków towarowych, logo, wzorów przemysłowych i innych oznaczeń stanowiących własność intelektualną,
f) gdy komunikacja ze strony uczestnika będzie niestosowna, obraźliwa, wulgarna lub będzie w inny sposób naruszać dobre obyczaje, uczucia religijne, ukazywać treści powszechnie uznane za naganne, niedopuszczalne, a także jeżeli będzie zawierać treści reklamujące konkurentów organizatora lub produkty konkurentów organizatora. - W celu wyjaśnienia przed rozstrzygnięciem konkursu, czy zachodzi sytuacja opisana w pkt. 9 ZASAD PROWADZENIA KONKURSU organizator może: kontaktować się z uczestnikiem za pomocą e-maila lub telefonu oraz żądać wykazania prawdziwości tożsamości uczestnika za pomocą dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport) najpóźniej do chwili przekazania nagrody.
- O wykluczeniu z konkursu uczestnik zostanie powiadomiony w formie listu elektronicznego (e-mail) niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od stwierdzenia przyczyny wykluczenia, z podaniem tej przyczyny w treści informacji. Wykluczenie ma charakter natychmiastowy.
NAGRODY
- Uczestnik, którego zadanie konkursowe zostanie wybrane przez komisję, zostanie laureatem konkursu. Komisja wybierze co najmniej jednego laureata. Komisja przewiduje wybór maksymalnie trzech laureatów, o ile pozwoli na to poziom wykonania zadań konkursowych. Każdy laureat otrzyma Cookover Philipiak Milano Anna Lewandowska Limited Line o wartości 6940 zł. Opis nagrody głównej dostępny jest na stronie: https://philipiak.pl/produkt/cookover-anna-lewandowska-limited-line/
- Organizator skontaktuje się z laureatami drogą e-mail w ciągu 20 dni roboczych od zakończenia pracy komisji, przy czym nie później niż do dnia 30 kwietnia 2025 r. Laureat w celu otrzymania nagrody głównej musi podać organizatorowi dane osobowe, niezbędne do wydania nagrody głównej, w tym dokonania stosownych rozliczeń podatku, zgodnie z treścią otrzymanej od organizatora informacji, w terminie 3 dni od jej otrzymania.
- Nie istnieje możliwość zamiany nagród na inne nagrody bez zgody organizatora bądź wymiany na ekwiwalent pieniężny.
PRAWA AUTORSKIE
- Przez zgłoszenie się do konkursu uczestnik udziela organizatorowi bezterminowej, nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji do korzystania z autorskich praw majątkowych do zadania konkursowego i w dowolnym celu, a w szczególności w działaniach promocyjnych podejmowanych przez organizatora, w zakresie następujących pól eksploatacji:
a) utrwalenie i zwielokrotnienie – wytwarzanie dowolnymi technikami,
b) wprowadzanie do pamięci komputera, zapis czasowy i trwały, kopiowanie, archiwizowanie,
c) wprowadzenie do sieci teleinformatycznych i informatycznych oraz innych form przekazu danych, tj. SMS, MMS, transmisja online,
d) wprowadzenie do sieci multimedialnych, w tym do Internetu,
e) przesyłanie przy wykorzystaniu informatycznych oraz telekomunikacyjnych środków przekazu obrazu,
f) zwielokrotnienie dowolnymi technikami drukarskimi i poligraficznymi w formie druków, plansz, plakatów, ogłoszeń, banerów itp., a także do publicznego udostępnienia zdjęć w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (w tym w sieci Internet, sieciach telefonii mobilnej i innych sieciach komunikacji elektronicznej),
g) wprowadzanie do obrotu,
h) promocja i reklama. - Organizator nabywa nieodpłatnie majątkowe prawa autorskie do nagrodzonych zadań konkursowych na podstawie art. 921 § 3 Kodeksu Cywilnego w zakresie wskazanym w PRAWA AUTORSKIE pkt 1.
- Uczestnik wyraża nieodwołalną i bezwarunkową zgodę na korzystanie z praw zależnych do nagrodzonego zadania konkursowego oraz rozporządzanie nim przez organizatora, na polach eksploatacji, o których mowa w PRAWA AUTORSKIE pkt 1, w tym na włączenie do innego utworu lub też do połączenia z takim utworem i jego publiczne rozpowszechnianie.
- Uczestnik zrzeka się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie z zadania konkursowego, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie zadania konkursowego na stronach internetowych organizatora.
- Uczestnik zobowiązuje się, że w przypadku wystąpienia z roszczeniami w stosunku do organizatora przez osoby trzecie z tytułu naruszenia ich praw autorskich przysługujących im do projektu, niezwłocznie po uzyskaniu od organizatora wiadomości, wstąpi do sprawy w miejsce organizatora lub przystąpi do sprawy po stronie organizatora jako interwenient uboczny. Uczestnik zwróci organizatorowi wszelkie wydatki związane z ewentualnym postępowaniem sądowym, w tym w szczególności wydatki poniesione na opłacenie zastępstwa procesowego oraz koszty zasądzone prawomocnym orzeczeniem sądu.
PROCEDURA POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1. Reklamacje dotyczące konkursu powinny być kierowane na adres organizatora oraz zawierać dane umożliwiające identyfikację składającego reklamację, w tym co najmniej jego imię i nazwisko oraz własnoręczny podpis.
2. Osoby składające reklamacje zostaną powiadomione o rozpatrzeniu reklamacji listem poleconym w terminie 10 dni roboczych.
3. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie jest warunkiem dochodzenia roszczeń przed sądem.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zgłaszając swój udział w konkursie, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez organizatora, w postaci: imienia, nazwiska, adresu e-mail, adresu zamieszkania, numeru telefonu dla celów niezbędnych do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia konkursu oraz wydania nagród, jak również dla celów marketingowych organizatora. Osobie wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych przysługuje prawo dostępu do nich oraz prawo ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Żądanie usunięcia danych osobowych lub cofnięcie zgody na ich przetwarzanie przed wydaniem nagrody jest równoznaczne z rezygnacja z udziału w konkursie, a nagroda przyznana takiej osobie przypada następnemu w kolejności uczestnikowi.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych przez organizatora jest art. 6 ust. 1 pkt a (zgoda) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych przez organizatora jest również art. 6 ust. 1 pkt f RODO (uzasadniony interes administratora) oraz w odniesieniu do danych laureatów, niezbędnych dla wydania narody, art. 6 ust. 1 pkt f RODO (konieczność wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na organizatorze jako administratorze danych).
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w konkursie oraz odebrania nagrody.
- Dane przetwarzane są na zasadach przewidzianych w Polityce Prywatności i zawarte tam postanowienia stosują się odpowiednio.
- W kwestiach nieobjętych regulaminem zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Organizator może wprowadzić zmiany do regulaminu z ważnej przyczyny, jaką może być:
a) wyeliminowanie wątpliwości związanych z wykładnią postanowień;
b) usprawnienie organizacji konkursu, w tym wprowadzenie dodatkowych nagród;
c) zapobieganie nadużyciom lub naruszeniom zasad konkursu;
d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca bezpośredni wpływ na regulamin. - Zmiana regulaminu nie może dotyczyć podstawowych zobowiązań organizatora, w tym w szczególności zobowiązania do wydania nagrody, ani nie może wpływać na nabyte już prawa uczestników.
- Regulamin konkursu udostępniony jest na stoisku organizatora w trakcie wydarzenia Healthy Day we Wrocławiu oraz na stronie internetowej www.philipiak.pl
- Wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub pozostające w związku z konkursem organizator i uczestnicy będą starali się rozwiązać polubownie. Spory nierozwiązane w drodze czynności podjętych w celu polubownego rozwiązania sporu zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu powszechnego.